عروسی پیپا میدلتون خواهر کوچکتر کیت میدلتون، دوشس کمبریج

احتمالا این چند روز وسط خبر‌های انتخابات که تو همه‌ی شبکه‌های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام زیاد بود، متوجه عکس‌های عروسی پیپا میدلتون (pippa middleton) شده باشین. حالا نمی‌دونم به اون عکس‌ها دقت کردین یا مثل من استرس انتخابات و نتایجش نذاشته بهش دقت کنین و اسکرول کردین رفته :))

ولی خب حالا که همه چی تموم شده، موقعیت خوبی بود که برگردم و نگاه دقیق‌تری به عروسی بندازم. من علاقه خاصی به عروسی‌های رویال و سبک لباس پوشیدن عروس و مهمون‌ها تو این مراسم دارم. تو این عروسی‌ها همه چی بی نقصه و حتی کوچکترین جزییات هم پرفکتن. یه جورایی من رو یاد سریال دانتون ابی میندازه.

تو این پست یه نگاه باهم به این عروسی و لباس‌ها و بقیه اتفاق‌هاش می‌ندازیم.

خب احتمالا همه‌تون پیپا میدلتون رو می‌شناسین. ولی برای کسایی که ممکنه نشناسنش اول از این شروع کنیم که:

پیپا میدلتون کیه؟

پیپا میدلتون خواهر کوچکتر کیت میدلتونه (Kate Middleton). کیت میدلتون دوشس کمبریج و همسر پرنس ویلیامه (Prince William) که نفر دوم تو صف پادشاهی بریتانیاست.

ما اولین بار پیپا رو تو عروسی سلطنتی کیت دیدیم که ساقدوشش بود. به گفته بعضی‌ها پیپا توجه بیشتری از کیت رو به خودش جلب کرده که احتمالا لباس ساقدوش قشنگی که پوشیده بود بی تاثیر نبوده.

پیپا در عروسی سلطنتی خواهرش کیت

 

عروسی پیپا سلطنتی حساب نمی‌شه ولی چون خواهر کیته و کیت بعد از ملکه مشهور‌ترین چهره سلطنتیه، پیپا هم از این قضیه سود می‌بره و میشه گفت عروسیش نیمه سلطنتی برگزار شد.

همسر پیپا هم شخصیه به اسم James Matthews. که راجع به اینکه جمیز کیه و چیکاره‌ست خودتون سرچ کنین. من می‌خوام زودتر برسم به قسمت هیجانی بعدی.

لباس عروس!

لباس عروس کلاسیک ولی فوق‌العاده شیک و در عین حال مدرن بود. لباس عروسی پیپا تمام تور با آستین مدل Cap ( مدلی که از شانه یکم پایین‌تره‌ )، یقه بلند، دامن فون و پشتش هم به مدل سوراخ کلید معروفه. همونطوری که تو عکس بعدی می‌بینید کامل باز نیست و فقط یه قسمت از وسطش بازه. طراح این لباس Giles Deacon ئه و دوختش کاملا کار دسته.

 

پیپا و پدرش در حال ورود به مراسم

تور عروس هم تور ابریشمی نازک بود که روش مروارید دوزی شده بود و تاجش که خیلی ظریف و نازک بود و کار جواهر‌ساز خانوادگی‌شون بود.

مروارید دوز‌ی‌های روی تور پیپا رو ببینید

لباس عروس به نظر من کاملا بی نقص طراحی و دوخته شده بود. هم جنبه نیمه سلطنتی ماجرا رو حفظ کرده بود و هم جنبه مدرن. با توجه به اینکه کل لباس پوشیده بود و یقه بلندی داشت، طراحی پشت لباس که نیمه بازه انتخاب هوشمندانه‌ای بود و لباس رو از حالت خفگی و کاملا پوشیده خارج کرده.

پیپا و همسرش جیمز

لباس کیت میدلتون

کیت لباس صورتی کمر‌نگی که طراحی الکساندر مک کویینه رو پوشیده بود. همون طراحی که سال ۲۰۱۱ لباس عروسش رو طراحی کرد.

کیت و دخترش شارلوت

هرچند به نظرم کیت قبلا از این خوشتیپ‌تر جاهای دیگه دیده شده و لباسی که پوشیده ساده‌ست ولی طراحی جالبی داره. از برش‌ها و پلیسه‌ها و چین چین‌ها کنار هم تو این لباس استفاده شده ولی در عین حال شلوغ هم نشده.

به نظرم انتخاب این لباس جنبه زیرکانه هم داشته و کیت تلاش کرده با اینکه چهره معروف و مهمیه، لباسی رو انتخاب کنه که خیلی جلب توجه نکنه و همچنان خواهرش تو مرکز توجه باشه. نکته جالب این لباس برای من قسمت سینه‌ها و طراحی و دوخت جالبش بود. این مدل طراحی و دوخت رو قبلا جایی ندیده بودم و برام جدید بود.

کیت به قول معروف تو عروسی خواهرش جبران کرد و همون وظایف خواهرش تو عروسی خودش رو براش انجام داد.

گوشواره‌های خبرساز پیپا میدلتون

تو اخبار و شبکه‌های اجتماعی گوشواره پیپا خبرساز شده بود. چون این همون گوشواره ای بود که شش سال پیش روز عروسی خواهرش کیت پوشیده بود. من اگر جای کیت بودم هم متوجه این موضوع نمی‌شدم که خواهرم همون گوشواره رو انداخته :))

گوشواره‌های پیپا در عروسی کیت
همون گوشواره‌ها که تو عروسی خودش پوشیده

خارجی‌ها یه رسمی دارن که برای خوش یمن شدن عروسی، یه چیز قدیمی که خاطره خوب باهاش دارن میپوشن یا همراهشون می‌برن. این گوشواره هم برای همون رسم بوده و حتما پیپا اعتقاد داشته که شانس خوب براش میاره.

 

یه نگاه هم به لباس‌های ست کوچولو‌های مراسم که پرنس جورج و شارلوت، بچه‌های کیت میدلتون هم جزوشون بودن بندازیم. کیت گویا جز اینکه ساقدوش خواهرش باشه وظیفه سر و سامون دادن به بچه‌هارو هم تو مراسم داشته.

 

مهمون‌های مراسم

بقیه عکس‌هارو از مهمون‌های مراسم میذارم. ولی اول عکسDonna Air رو ببینین که خبرساز شده چون میگن تو عروسی لباس سفید پوشیده (پوشیدن لباس سفید تو عروسی یکی دیگه خوب نیست. البته یه رسمی هم دارن که عروس و ساقدوش‌ها می‌تونن همه باهم سفید بپوشن ولی مهمون‌ها نه) بعد دقت کردن دیدن نه یه زرد خیلی خیلی کمرنگه ولی هنوز مشغول بررسین :))

تو این عکس هم به شوخی گفتن همسرش بغلش کرده داره در گوشش میگه: عزیزم تو عروسی لباس سفید پوشیدی؟ اون همه میگه نه زرد خیلی کمرنگه و همسرش هم میگه امیدوارم همینطور باشه :))

این هم مهمون‌هایی که بهترین لباس‌هارو پوشیده بودن

ترکیب رنگ کلاه با کیف و ست کردن گل‌های کلاه با لباس ایده‌ای فوق العاده‌ای بود

به نظرم این لباس قشنگ‌ترین لباس بین مهمون‌ها بود.

البته از مهم‌ترین مهمون‌های مراسم یعنی پرنس ویلیام و پرنس هری غافل نشیم!

 

در آخر با دیدن عکس لباس عروس کیت و پیپا کنار هم، میفهمیم این دو خواهر سلیقه خوبی تو انتخاب لباسی دارن که از مد نیوفته و به نظر من لباس کیت با اینکه مال شش سال پیشه هنوز هم شیک و قشنگ و مدرنه.

شما لباس عروس کیت رو بیشتر دوست داشتین یا پیپا؟

You may also like

Subscribe
به من اطلاع بده وقتی
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین
Inline Feedbacks
View all comments
نعیمه
نعیمه
6 سال پیش

من لباس کیت رو همچنان بیشتر دوست دارم . لباس عروس خودمو هم مثل لباس عروس این خانم زیبا دوختم و موهامو هم باز گذاشتم(با اینکه همه گفتن نه بد میشه ،بالا ببند مثل اکثر عروس های دیگه ) و ارایشیو هم انتخاب کردم که تغییرم نده (آرایشگر بهم گفت هرکسی پرسید آرایشگرت کی بوده بگو که خودت اینطور خواستی بدون لنز و موی باز و … با اینکه آرایشگر خوبی بود همچین فکری داشت) خلاصه اینکه بعد عروسی همه گفتن چقدر شیک و ساده و زیبا شده بودی! و گفتن کدوم آرایشگاه رفتی ؟ گفتم خودم خواستم:))))
خیلی نوشتم ببخشید چون من خیلی استایل خانم کیت میدلتون رو میپسندم

مينا
مينا
Reply to  نسترن نعمتی
6 سال پیش

دقيقا منم همين فكر كردم كه لباساي اين سبكي ما تو تولد مي پوشيم. كلا مراسمشون ساده و شيك بود.

آرزو
آرزو
6 سال پیش

خيلي جالب بود.
و به نظرم لباس كيت قشنگتر هست.
ممنون

زینب
زینب
6 سال پیش

لباس کیت رو خیلی بیشتر دوست دارم به نظرم مدلش یه جوریه که تا همیشه موندگاره و شیکی خاصی داره در عین سادگی.

افق
افق
6 سال پیش

من لباس كيت بيشتر دوست دارم كلا من عاشق استايل كيتم

مهشید
مهشید
6 سال پیش

من لباس پیپا رو بیشتر دوست دارم، دانتلی که در کل لباس کار شده زیبایی خاصی به لباس داده